29 October 2009

فرماندار کاشان مدارس این شهر را تا بعد از 13 آبان تعطیل کرد

سایت موج آزادی: فرماندار اعلام کرده است که این 235 مدرسه دو روز پس از مراسم راهپیمایی 13 آبان بازگشایی می شوند! و به دانش آموزان توصیه کرده که از آمدن به کوچه و خیابان خودداری کنند! معاون استاندار و فرماندار کاشان از تعطیلی مدارس ابتدایی، راهنمایی این شهرستان به منظور جلوگیری از خطر شیوع گسترده بیماری آنفلوآنزای از نوع A در بین دانش‌آموزان خبر داد.
اما این 235 مدرسه، دو روز پس از مراسم راهپیمایی 13 آبان بازگشایی می شوند! و فرماندار کاشان نیز به دانش آموزان توصیه کرده که از آمدن به کوچه و خیابان شلوغ خودداری کنند.!
به گزارش بازوی رسانه ای کودتا (فارس) ، حسینعلی حاجی در جمع خبرنگاران با اشاره به اتخاذ این تصمیم گفت: این مدارس شامل 150 مدرسه ابتدایی و 85 مدرسه راهنمایی این شهرستان که حدود 30 هزار دانش‌آموز در آنها مشغول به تحصیل هستند، از هفتم آبان ماه جاری تا 15 همین ماه تعطیل است.
فرماندار کاشان تاکید کرد: والدین به طور جدی از خروج فرزندان خود از منزل جلوگیری کرده و دانش‌آموزان با استفاده بهینه از این فرصت با مرور درس و تکالیف خود از آمدن به کوچه و خیابان و ارتباط با محیط‌های شلوغ خودداری کنند تا از نقل و انتقال گسترده و شیوع این بیماری به دیگران جلوگیری شود و همه شهروندان به سلامت این مرحله را پشت سر بگذارند.

No comments:

Post a Comment