15 May 2010

سازمان دولتی كودکان محروم را تشويق به جان ‌كندن كرد

http://www.ilna.ir/uploads/1388-11-4/koodakekar06ee.jpg
ایلنا: سازمان تامين‌اجتماعي با انتشار ويژه نامه‌اي به مناسبت هفته كارگر ، تمام قوانين و كنوانسيون هايي را كه ايران براي حمايت از حقوق كودكان،به رسميت شناخته‌بود را زير پا گذاشت.
در اين ويژه‌نامه عكسي از دو كودك كارگر كوره‌پزخانه در ابعاد بزرگ و با اين توضيح: «آهاي بچه‌ها، خوب فهميده‌ايد كه سرمايه جاوداني‌‌است كار»
منتشر شد كه به‌سادگي چند جمله، همه قوانين و به‌خصوص كنوانسيون حقوق كودك را زير پا گذاشته است .
READ MORE...

معلمان زندانی همچنان ممنوع الملاقات هستند

http://www.rahman-hatefi.net/FRANCE/zindan-azadi.jpg
سایت کلمه: خانواده معلمان زندانی امروزجمعه ۱۷ اردیبهشت ماه به درب زندان اوین مراجعه کردند تا با فر زندان وهمسران خود ملاقات داشته باشند.
متاسفانه معلمان زندانی آقایان داوری، هاشمی ، بهشتی، باغانی همچنان ممنوع الملاقات هستند و دراین راستا هیچکس پا سخگو نیست.خا نوا دهای این معلمان در بند نیز همچنان سر گر دانند.
فرزندان خرد سال معلمان زندانی در حا لی که بعضا شاخه های گل با خود آورده بودند تا به پدران دربند خود اهداه کنند ، بعد از ساعتها سر گردانی شا خه های گل را در کنار دیوارهای قطور زندان اوین گذاشتند وبه خا نه بر گشتند چراکه باز ندا آمد که سفیران فرهنگ ودانش کشورهمچنان ممنو الملاقات هستند.
READ MORE...

فرزاد کمانگر، در کامیاران آموزگار بود

http://handeran.files.wordpress.com/2009/11/a-farzad-kamangar.jpg READ MORE...

سحرگاه روز یکشنبه (۱۹ اردیبشهت) پنج نفر در زندان اوین اعدام شده‌اند. اعدام‌شدگان فرزاد کمانگر، علی حیدریان، فرهاد وکیلی، شیرین علم‌هولی و مهدی اسلامیان هستند.


READ MORE...

تظاهرکنندگان افغانی: ما همه فرزاد کمانگریم!

عکسی از تظاهرات مردم آزادیخواه افغانستان در اعتراض به اعدام پنج زندانی سیاسی ایرانی در مقابل کنسولگری جمهوری اسلامی در جلال آباد
READ MORE...

تعطیلی غرفه جمعیت دفاع از کودکان در نمایشگاه کتاب

http://www.barnenforst.com/Svenska/Barndag/marivan.jpg


سایت کلمه: جمعیت دفاع از کودکان کار و خیابان پس از تعطیلی غرفه این نهاد مدنی در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرد:
ظهر امروز ۸۹/۲/۲۳ ماموران حراست نمایشگاه بین‌المللی کتاب با مراجعه به غرفه‌ی تبلیغاتی جمعیت دفاع اظهار داشتند که به دستور مدیر ستاد هماهنگی، غرفه باید تخلیه شود و اعضای حاضر از نمایشگاه خارج شوند.
با وجود پیگیری مسئولین جمعیت دفاع در واحدها و بخش‌های مختلف نمایشگاه، نه تنها هیچ حکم کتبی ارائه نگردید بلکه هیچ مدرک و دلیلی برای این حکم صادره اعلام نشد وحتی حاضر به افشای نام نهادی که این حکم را صادر کرد نیز نشدند.
با توجه به اینکه تهدید مأموران حراست مستقیما” متوجه اعضاء جمعیت دفاع بود؛ مسئولین غرفه مجبور به تخلیه غرفه و ترک نمایشگاه شدند.
در نهایت ساعت ۱۵ روز ۲۳ اردیبهشت غرفه تعطیل گردید.
روابط عمومی جمعیت دفاع از کودکان کار و خیابان READ MORE...