14 October 2009

فحاشی کیهان شریعتمداری به نازنین افشین جم، فعال کمپین علیه اعدام کودکان


حمله لمپني و شوينيستي كيهان شريعتمداري به نازنين افشين جم محكوم است!

روز شنبه ۱۰ اكتبر٬ كيهان شريعتمداري٬ از روش نخ نما و قديمي لمپني استفاده كرده و بسوي نازنين افشين جم٬ يك زن فعال مدافع حقوق انساني لجن پراكني كرد. كيهان در ميان مشتي " افشاگري" و حملات زهرآگين ٬ اين فعال مخالف اعدام كودكان را " فاحشه" خطاب داده و به خيال خام خود٬ به اين ترتيب پاسخ فعاليتهاي حقوق بشري نازنين را داد!!. فاحشه خطاب كردن يك زن در فرهنگ زن ستيز اسلامي نهايت حمله به زنان است.
. در حاليكه در يك جامعه معمولي ٬ تن فروشي ٬ يك پديده دردناك قرن و يك شغل براي زنان و يا مرداني است كه براي امرار معاش به آن تن ميدهند.در فرهنگ لمپني اسلامي٬ اين كلمه براي حمله به زنان و توهين و تحقير آنها به كار برده ميشود و البته اين بدترين توهين به يك زن در چنين فرهنگي است.

در اين فرهنگ زن يك وسيله تمتع جنسي براي آخوند و جنس مذكر است و وظيفه اش در قبال نفقه گرفتن٬ تمكين به مردان است. زن در فرهنگ زن ستيز اسلامي ٬ نه يك انسان برابر با مرد٬ بلكه موجودي است كه بايد كنترلش كرد. او را در حجاب يعني سلول انفرادي زنان محبوس كرد و اگر اين زن از اين كنترل به هر طريقي خود را رها كرده و به تنهايي در مورد زندگيش٬ فعاليتهاي اجتماعي و روابط شخصي اش تصميم بگيرد٬ او را تن فروش و فاحشه لقب داده و حمله به او را ميتوان سازمان داد و شروع كرد. هزاران زن با اين فرهنگ و اخلاقيات ناموس پرستانه و با فاحشه قلمداد كردن ٬ مورد اذيت و آزار قرار گرفته و يا حتي قرباني قتل ناموسي شده اند.

مستقل ازاينكه شما در مورد فعاليت حقوق بشري و سياسي نازنين افشين جم چه نظري داشته باشيد٬ ٬ اين روش لمپني كيهان شريعتمداري را ميتوان و بايد محكوم كرد.

حملات وقيحانه اين چنيني كيهان به فعالين و نهادهاي مدافع حقوق انسان٬ جزيي از عملكرد دستگاه سركوب و كشتارحكومت اسلامي است. و كيهان شريعتمداري يكي از مهمترين نهادها درتبليغ و سازمان دادن حمله و كشتار و تجاوز و سنگسار در ايران بوده و در پرونده سياه اين " روزنامه" شانتاژكردن و حتي سازماندهي جنايات متعددي ثبت شده است. اگر اين حملات عليه نازنين افشين جم از سوي هر رسانه اي در يك جامعه عادي اتفاق مي افتاد٬ او ميتوانست از نويسنده شكايت كند٬ اما فعلا كيهان شريعتمداري و حكومت جنايتكارش به كسي پاسخگو نيست.

اين اوضاع البته در حال عوض شدن است ٬ به يمن مبارزات گسترده ميليونها نفر در ايران٬ ميليونها جوان كه به حكومت اسلامي و سنتها و فرهنگ زن ستيز و ضد انساني اسلامي جواب " نه " داده اند٬ به يمن مبارزات گسترده سازمانهاي مدافع حقوق انسان اين اوضاع در حال تغيير است. دير نيست روزي كه همه اين جانيان و سران و دست اندركاران جديد و قديم اين حكومت در دادگاههاي صالحه بجرم جنايت عليه بشريت محاكمه و مجازات شوند.

لمپنيزم اسلامي و حمله به اين شيوه نازل و رذيلانه ازسوي كيهان شريعتمداري را محكوم كنيد.


مينا احدي

۱۴ اكتبر ۲۰۰۹

minaahadi@aol.com
.

2 comments:

  1. من از شریعتمداری متفرم و کثیفتر از خودش نیست ،ولی بدان که،تا یک دختر در آزمایش سکس و مهارت در ارضای سکسی موفق نباشد مهال است به عنوان ملکه زیبایی معرفی شود.خودمونیم ولی عجب تیکیه ای ها،خوش به حال کسی که برای تست باهاش سکس داشته و همه جاش رو بر انداز کرده تا بهش نمره بده.

    ReplyDelete
  2. to:nasex1
    باعث شرمساریست که شما راجع به یک ایرانی‌ که زندگی‌ و عمر خود را برای ایران و ایرانی‌ و دفاع از جوانان، زنان این مملکت وق کرده این جوری فکر کنید، شما و این افکار کثافت شماست که کسانی‌ مثل شریعتمداری حرامزده میتوانند به شیر زنان ایران توهین کنند. شما و امثال شما هستید که این مملکت هنوز مثل ۱۴۰۰ سال قبل فکر می‌کنید و درجا میزند. شما راجع به این خانم و کارهأی که برای ایرانیان کرده هیچ اطلأع ندارید ( این خانم ملک زیبا ای‌ نبود، بلکه به عنوان دختر شایسته انتخاب شد، و همهٔ دنیا توجّه کردند که ایران چه انسانهأی را دارد که به با اون کثافت‌های ریشو مغز پوک فرق دارند) ، شما چه گونه میتوانید اینقدر پست فطرت و آشغال باشید؟ فکر می‌کنید دیگران نمیتوانند تهمت و فحاشی به شما بکنند؟ پس این را داشته باشید: خواهر و مادر و زن شما همه فاحشه هستند، خود شما حرامزده هستید. تمام کسانی‌ که در اسلام شما به آنها اعتقاد دارید که اینگونه شما را پرورش دادند؛ از محمد بچه باز، دیوانه، حقه باز که زن ۹ ساله تا ۴۰ ساله داشته، گرفته، تا حسن، حسین علی‌، زهرا، زینب، مهدی دیوانه حواس پرت ، همه و همه، فاحشه، حقه باز، جانی، دزد، دیوس بودند، از جمله خامنه‌ای ، خمینی، و همه فامیلشان که مفت خور و دیوانه هستند. این جواب رو به حزبلاهی‌های دیوس، بی‌ غیرت، حرامزده، دزد، بی‌ همه‌چیز بفرست.

    زنده و جاوید ایران، مرگ بر بسیجی‌، سپاهی،خامنه‌ای ، احمدی نژاد دیوانه جمهوری چپاول اگر به اصطلاح اسلامی

    ReplyDelete