21 December 2009

قربانی چهارساله رژيم خشونت اين کودک مثل همه ,تلفات جانبی, ديگر در ,عمليات, دولت های اشغالگر ديگر، سند جنايت است نه وسيله توجيه جنايت


روشنگری: آزادی کامل ماموران انتظامی در تيراندازی به سوی مظنونان و فراريان و بی ملاحظه گی و توحش اين نيروها در زمان تعقيب مظنونان و بزه کاران, همچنان فاجعه می آفريند. در تازه ترين نمونه يک کودک 4 ساله در اثر تيراندازی نيروهای انتظامی جان خود را از دست داده است.
خبرگزاری فارس خبر را با هدف خون شويی از دست های آلوده رژيم و مامورانش با عنوان غلط انداز,كودك 4 ساله در سمنان قربانى بزهكارى پدر شد, منتشر کرد. اما با اين عنوان بيش از پيش ماهيت خشونت زای رژيم و عوامل اجرايی و مبلغان آن را افشا کرد.

ترديدی نيست که بزهکاری والدين، صرفنظر از هر عاملی که به بزهکاری دامن می زند، باری است بر دوش فرزندان. اما اينکه خبرگزاری رژيم در قربانی کردن کودک 4 ساله هيچ مسووليتی را برعهده نمی گيرد، به معنای تاييد اعمال خشونت بر طفل بی گناه به جرم بزهکاری پدر است.

اما قربانی چهار ساله واقعه تاسف بار سمنان، مثل همه ,تلفات جانبی, ديگر در ,عمليات, دولت های اشغالگر ديگر، سند جنايت است نه وسيله توجيه جنايت. قربانی شدن او در,عمليات, سارق بگيری ماموران، رژيم اشغالگر و به ناگزير خشونت زای حاکم بر ايران را که ماموران خود را مجاز کرده راحت دست به ماشه ببرند، محکوم ميکند نه تبرئه

http://www.roshangari.net/as/ds.cgi?art=20080216132912.html

No comments:

Post a Comment