12 December 2009

بيش از 600 خانوار در شهر کهنوج همچنان در محاصره سيل وکمبود کاميون، لودر، دستگاه های لجن کش و پمپ آب در اين منطقه

مهر: فرماندار کهنوج با اشاره به اينکه بيش از 600 خانوار در شهر کهنوج همچنان در محاصره سيل قرار دارند گفت: آب و گل و لای در هفت محله کهنوج به ارتفاع 1.5 متر بالا آمده است.
عباس اطمينانی در گفتگو با خبرنگار مهر در کرمان اظهار داشت: بروز سيلاب علاوه بر روستاها و شهرهای مختلف شهرستان کهنوج شهر کهنوج را نيز در برگرفته است بطوريکه هم اکنون 600 خانوار در اين شهر در محاصره سيل قرار دارند و آب و گل در هفت محله مرکزی شهر کهنوج به ارتفاع 1.5 متر افزايش يافته است.
وی عنوان کرد: هم اکنون 10 اکيپ در مناطق مختلف شهر کهنوج درحال رفع مشکل و بازگشايی کوچه ها هستند اما به دليل حجم بالای خسارات اين ميزان نيروی امدادی جوابگوی نياز آسيب ديدگان نيست.

فرماندار کهنوج، کمبود کاميون، لودر، دستگاه های لجن کش و پمپ آب در اين منطقه را مشهود دانست و خواستار ارسال امکانات مورد نياز اين شهر شد.

وی افزود: همچنان منازل بسياری در اين شهر دچار آبگرفتگی هستند.

اين درحالی است که بنا به اعلام اداره کل هواشناسی کرمان بارش باران در اين مناطق از اواخر امروز آغاز می شود و احتمال بروز سيل و آبگرفتگی معابر شهری و بين شهری وجود دارد.

اداره جهاد کشاورزی کرمان نيز به کشاورزان هشدار داد به دليل احتمال بروز سيل تمهيدات لازم را برای جلوگيری از خسارت انجام دهند.

درحالی در کهنوج تنها طی دو روز 103 ميليمتر باران باريده است که متوسط بارندگی سالانه اين شهر 203 ميليمتر است.

No comments:

Post a Comment