16 December 2009

به حكم اعدام مصلح زماني اعتراض كنيد!

مصلح زماني ۱۷ ساله بود كه به " اتهام" رابطه داشتن با يك دختر دستگير شد و براي او پرونده سازي كرده و قضات جمهوري اسلامي در سنندج حكم به اعدام وي دادند. جمهوري اسلامي ايران اين جوان را شش سال است كه اسير كرده و اكنون تصميم دارد او را به قتل برساند٬ تا آنگونه كه مقامات جنايتكار حكومتي در كردستان گفته اند از جوانان زهر چشم بگيرند.
دو سال قبل عليه حكم اعدام مصلح اعتراضات گسترده اي در سنندج برپا شد و حكومت رسما عقب نشيني كرد. اين بار مجددا اعلام كرده اند كه تا فردا صبحگاه روز پنجشنبه مصلح زماني را بهمراه تعداد ديگري در زندان ديزل آباد كرمانشاه اعدام خواهند كرد.
خانواده مصلح و نهادهاي مدافع حقوق انساني و مخالفين اعدام امروز در مركز شهر سنندج به يك تجمع و راهپيمايي اعتراضي بر عليه اين حكم دست زدند. تظاهركنندگان كه صد ها نفر از مردم را شامل ميشدند٬ پلاكاردهايي در محكوميت اعدام در دست داشتند و خواهان لغو فوري حكم اعدام مصلح شدند.
طبق اخباري كه به ما رسيده است٬ در كرمانشاه نيز تجمعات اعتراضي برگزار شده است. امروز چهارشنبه ۱۶ دسامبر در مقابل دادگستري كرمانشاه نيز بيش از ۲۰۰ نفر تجمع كرده و نامه اعتراضي خانواده مصلح را به مقامات قضايي اين شهر داده اند. نيروهاي انتظامي ديروز سه شنبه به تجمع اعتراضي مردم٬ در كرمانشا حمله كرده و تعدادي از معترضين را دستگير كردند. جمهوري اسلامي ايران حتي به پدر و مادر دردمند مصلح نيز رحم نكرده و ساعاتي آنها را بازداشت كردند. فردا در زندان ديزل آباد قرار است حكم اعدام مصلح زماني و تعدادي ديگر از زندانيان اين شهربه اجرا گذاشته شود. بايد به ميدان آمد وبه اين احكام جنايتكارانه اعتراض كرد. بايد ماشين كشتار رژيم اسلامي را در هم شكست.
كميته كردستان حزب كمونيست كارگري ايران ضمن محكوم كردن حكم اعدام مصلح زماني٬ مراتب خشم و  انزجار خود را از احكام و مجازات اعدام اعلام ميكند. ما به مردم آزاده سنندج و كرمانشاه كه در اعتراض به اعدام مصلح زماني به ميدان آمدند درود ميفرستيم و از همه مردم آزاديخواه دعوت ميكنيم كه امشب نيز در كرمانشاه در مقابل در زندان ديزل آباد تجمع كرده و مانع اجراي حكم اعدام مصلح زماني و ديگر زندانيان شوند.
جمهوري اسلامي ايران يك حكومت جنايت و جلاد است كه با خون ريختن و كشتن جوانان قصد ادامه حيات دارد. به اين احكام جنايتكارانه اعتراض كنيد.

كميته كردستان حزب كمونيست كارگري ايران
۱۶ دسامبر ۲۰۰۹

. And here is the rest of it.

No comments:

Post a Comment